Merhabalar,

Ortada bu kadar güzel açık kaynak kod dağıtımlar varken neden bitmiş bir ürünün kodlarının açılmasını isteyelim ki?

Kendisinin olsun...:-P

Kolay gelsin,
Mucip:)

14.02.2020 12:23 tarihinde Umit Bozkir yazdı:
 Selamlar, FSF Windows 7 icin bir kampanya [1] baslatmis. Kisaca Windows 7'nin ozgur yazilim yapilmasini istemisler. Hem Ozgur Yazilim - Acik Kaynak Kod camialari acisindan hem de Microsoft acisindan farkli tartismalara gebe bir kampanya olacaga benziyor. Benim farkli dusuncelerim var ama bizim cografyadan destek gormesi gerektigini dusundugum icin baglantiyi paylasiyorum. Ilgili ve musait biri cevirisini yapabilirse iyi olabilir.

Kolayliklar.

 1) https://www.fsf.org/windows/upcycle-windows-7