Sunucu tarafında borg kullanarak her ay başında full, diğer günler üzerine
düzenli incremental backup alıyorum.

Notebook tarafında ise Mac kullanıyorum, timemachine bir kopyasını arada
bir taktığım (1 hafta almazsan uyarıyor) diske, bir kopyasını da VPN ile
uzak bir sunucuda duran netatalk / afp sunucusuna yedekliyor.

Windows masaüstü makinamı ise yedeklemiyorum, çalışmalarımı SourceTree ile
bitbucket üzerinde tutuyorum.

Cerem Cem ASLAN <cerem...@ceremcem.net>, 20 Şub 2021 Cmt, 17:45 tarihinde

Omer Barlas
omer.bar...@gmail.com