merhaba arkadaşlar postfix + spamassasin + amavis kurulu bir sunucum var bu sunucuda giden gelen mailleri kontrol ediyor ve header a [SPAM OLABİLİR] basıyorum. Ama ben sadece gelen maillerin spam kontrolünden geçmesini istemiyorum.
master.cf konfigurasyonunda smtp inet n - - - - smtpd -o content_filter=spamassassin satırını değiştirmem gerekiyor sanırım ama nette pek açıklayıcı br kaynak bulamadım. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler... Uğur
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
