/home/vpopmail/domains/ klasörü ile mailleri ve mysql'in yedeğini alarak da kullanıcıları yedekleyebilirsin.
2008/12/24 OKAN <[email protected]> > Qmail kullanıcıları, e-postaları- sifreleri ile yedeklemek istiyorum. > > Bu konuda nasıl bir yontem izleyebilirim? > > Saygılar > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- Kerem OK
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
