Açılmış olan bu başlığa gelecek önerileri çok merakla bekliyorum bende.
27 Aralık 2008 Cumartesi 14:09 tarihinde Veysi GÜMÜŞ <[email protected]>yazdı: > Arkadaslar mrb, > > linux server üzerinde sistem kullanicilarini samba kullanicilarini ve mail > hesaplarini ldap üzerinde tutmak istiyorum ben ldap üzerinde bir kullanici > olusturdugumda o kullanici ile sisteme giris yapilabilsin sambayi > kullanabilsin ev dizinleri ve mail hesapları acilmis olsun bunun icin user > olusturuken hangi alanlara ihtiyacim var (uid,gid,.....gibi) grouplari > olusturukende olmasi gerekenleri belirtebilirseniz. > > Iyi calismalar > Veysi Gumus > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
