> Mailman'in web arayuzu "sucks".
>
> Artik email gonderemiyor olmasi gerek.
>
> --
> Eray
Burada  sorumluluk  sahramobilyada  ve  rustu atmacada.
Rustu'nun listelerden ayrilmasi,  sahra moliya'nın da ayni
mesaji  deflarca  gondermemesi gerektigin farkınd a olup,
tedbir almasi  gerekirdi.

Mailman  basit bir  checksum  testi ile ayni mesajin dagilmasini
engelleyebilirdi belki.
Ama,  web arayuzu ile iliskini ben anlayamadim.

Saygilar
Mustafa Akgul