Network yonetimine ek olarak telefonla haber veren sistemler kullanabilirsiniz.
Isi belli bir seviyeye ciktigi zaman devreyi tetikler ve daha onceden kayit
edilmis 8 kisiyi arar ve durum hakkinda daha once kaydedilmis bir sesi
okuyabiliyor. Sirket icindeki veya sirket disindaki kisilere uyari verebilir.

Ankara konya sokakta ve istanbul persembe pazarindaki elektronikcilerden
bulabilirsiniz. fiyati 45 YTL. Bu devre bagimsiz bir devre oldugundan cok daha
baska isler icinde kullanabilirsiniz.Selamlar> Date: Fri, 13 Feb 2009 15:00:17
+0200> From: eray.as...@caf.com.tr> To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr>
Subject: [Linux-sunucu] Re: Isı alarm> > On 13.02.2009 14:44, Mucibirahman
İLBUĞA wrote:> > Affınıza sığınarak: Ben anlamadım! Klima, yazıcı nasıl hedef
oluyor?> > Biraz açıklayabilir misiniz?> > Kimisinin/cogunun uzerinde
network'den erisim icin TCP/IP stack var.> Yonetim icin web sunucu var.> >
Bunlarin gucenlik aciklari kullanilarak network'deki diger makinelere> saldiri
duzneleyin, zarar vermek istiyorsaniz klimayi kapayin vs.> > -- > Eray> > >
Kolay gelsin,> > Mucip:)> > > > > > > > Eray Aslan yazmış:> >> On 13.02.2009
13:11, Devrim GÜNDÜZ wrote:> >> > >>> (Hatta biz bir de bir cihaz daha ekletip
klimayı da webden kontrol> >>> edebilme yeteneğine sahip olmuştuk. Ürünün web
sitesi şu anda> >>> çalışmıyor; ben de onların hala bunu sattıklarına emin
olamadığım için> >>> linki vermiyorum şimdi)> >>> > >>> >> Guvenligine dikkat
edin. Klima, printer ve sizin yaptiginiz sekilde> >> eklenen aletlerde genelde
guvenlik ya yok ya da etrafindan dolasmasi cok> >> kolay.> >>> >> Bir saldiri
icin bilgisayarlardan cok daha kolay hedefler.> >>> >> > > > >
Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx