Eray Aslan @ On 03-03-2009 15:37:
> Sorun postfix'de degil courier'de.  Courier ayarlarina bakin log
> seviyesini yukseltin vs.  MUA ayarlariniza da bakin: Gonderilen
> mesajlari dogru yerde mi saklamaya calisiyor?

imapd ayar dosyasının sonuna

IMAPDEBUGFILE=debug.log

ekleyip restart ettim, debug logundan anladığım kadarı ile klasörleri
yaratırken bir problem oluşmuş, Sent ve Trash klasörlerini silip, TBird'ü
yeniden başlatınca problem kendiliğinden gitti.

Loglamak isteyenler için uyarı, çok fazla veri logluyor, o yüzden ihtiyaç
olmadıkça bu seçeneği açık bırakmayın.

--
Omer Barlas
o...@serbestcagrisim.com