Merhabalar,
İlginize teşekkürler... Kısa bir zaman önce IMAP ile yeni bir hesap açarak mevcut pst'deki e-postaları Qmail sunucya 'a transfer ettim. Çok fazla kullanıcı yok ise bence en güzel bir yöntem bu...

Elbette öncelikle php-mstring desteğini eklemek şart :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

nihat ciddi yazmış:
O zamanlar yaptığım araştırmada bna ulaşmıştım ama sanırım versiyon hatası vermişti...? 2003 ve sonrasında çalışmıyordu sanki ?!

ortamda ms exchange varsa; exmerge ile mailbox'lari .pst'lere cevirip
(2GB limiti var!) oradan libpst ile mbox'a cevirebilirsiniz..