Akin Temel @ On 12-03-2009 10:03:
> Selam Mesut bey ,
>
> Mesajınız için teşekür ederim . Ben acl kontrollerini squidGuard ile
> yaptırıyorum.Formlarda ve burdaki arkaşaların önerisi doğrultusunda onu
> seçmiştim.Bununla çalışan antivirus programı önerebilirmisiniz.Havp plugini
> buldum tüm virus programları ile entegre olabiliyor ama bir türlü becerip
> kuramadım.

squidguard + viralator diye aratın, kurulumu çok basit ve squid'den değil
squidguard üzerinden kuruluyor, aynı şekilde regexler ile taratmak
istediğiniz tüm dosyaları ayarlayabiliyorsunuz. artı son kullanıcıya
indirmek istediği dosya hakkında bir pencere ile tarama sonucu ve indirme
durumu hakkında bilgi vs de veriyor.

--
Omer Barlas
o...@serbestcagrisim.com