Problem yetki problemi,

İndex.php dosyasına erişim sorunu yaşıyorsunuz.  Sanırım dosyaları   root
kullanıcısıyla oluşturdunuz.

Böyle bir durum var ise,  Web klasoru içerisinde,    chown -R apache:apache
*.*    (  aman dikkat farklı bir yerde çalıştırmayın. )  komutunu vererek
web sayfalarına  dosyalara apache kullanıcısıni owner yapmanız ,

Dışarıdan web kullanıcılarının erişmesi için dosyalaa 644 okuma hakkını
vermeniz gerekiyor.

Saygılarımla

Vedat ELÇİGİL

  _____