Asterisk'e gui özelliği kazandıran FreePBX yazılımını tavsiye ederim. Hatta
komple bir çözüm isterseniz. Centos tabanlı elastix işletim sistemini
tavsiye ederim.Yada core olan sürümünü alıp redhat üzerinde
deneyebilirsiniz. Asterisk, zaptel, hylafax, openfire(jabber), crm
programları vb. birçok yardımcı uygulamayı içinde barındırır.

08 Mayıs 2009 Cuma 12:16 tarihinde MURAT RUZGAR

halid said altuner | halid.org
web projector & analyst