en son kiz arkadaşima bole uzun mail yazdiğimda terk etmişti beni zaten. sorunu
anladim şimdi.

Date: Tue, 12 May 2009 23:12:28 +0300
From: mozgurbay...@gmail.com
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: linux-adsl-public

Öncelikle iki şey rica etsem.Birincisi mümkünse daha düzgün bir yazı (en
azından büyük-küçük harf ayırımı ve arada da olsa paragraf mantığı).Çünkü
inanın şu son yazdığınızın 2. satırından sonrasını okuyamadım.

Ve eğer mümkünse imzanıza el atmanız.Linux-sunucu posta listesinde microsoft un
reklamının yapılması pek hoş durmuyor açıkçası (:

Sürç-ü Lisan ettiysem affola.

İyi çalışmalar.

12 Mayıs 2009 Salı 21:15 tarihinde Ahmet AKBULUT <ah...@ahmetakbulut.com.tr>