Selamlar,

Dovecot ile Active Directory ile Haberleştirmeye çalışıyorum ama bir türlü
başarılı olamadım.dovecot-ldap.conf dosyam aşağırdaki gibi sorun ne olabilir
acaba.

Saygılar....

dovecot-ldap.conf

hosts = 192.168.2.100
dn = cn=administartor, ou=Users, dc=domain, dc=local
dnpass = password
auth_bind = yes
ldap_version = 3
base = dc=domain, dc=local
user_attrs = sAMAccountName=home
user_filter = (&(ObjectClass=person)(sAMAccountName=%u))
pass_filter = (&(ObjectClass=person)(sAMAccountName=%u))

Maill.log dosyasındaki hata

May 18 13:58:10 mailsrv01 dovecot: auth(default): LDAP: binding failed (dn
cn=administartor, ou=Users, dc=domain, dc=local): Invalid credentials

__________ ESET NOD32 Antivirus Akıllı Güvenlik tarafından sağlanan bilgiler,
virüs imza veritabanı sürümü: 4082 (20090518) __________

İleti ESET NOD32 Antivirus Akıllı Güvenlik tarafından denetlendi.

http://www.nod32.com.tr