Selamlar,

Postfix ve AD birlikte çalışmakta. Alias tanımlamak istediğimde unkown user
hatası alıyorum.Main.cf içinde söyle bir tanım yaptım ama çalışmadı. Sorun ne
olabilir acaba. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

main.cf

virtual_alias_maps = hash:/usr/local/etc/postfix/virtual

virtaual dosya içeriği

ad...@deneme.com    adr...@deneme.com,  adr...@deneme.com

__________ ESET NOD32 Antivirus Akıllı Güvenlik tarafından sağlanan bilgiler,
virüs imza veritabanı sürümü: 4157 (20090615) __________

İleti ESET NOD32 Antivirus Akıllı Güvenlik tarafından denetlendi.

http://www.nod32.com.tr