OSMAN BEY selamlar, ilk yazdigim mailde "link verebilirsin" kastim extend
genisletme idi. o zaman tabii ki bi problem yok. Bahadir bey, e-mailinde zaten
genisletme konusuna deginmis.

Ama sahsen sizin yazdiginiz ikinci madde : mevcut raid'i yeni raid'e tasimak ve
eski raid'i kaldirmak konusunun nasil yapildigini merak ettim. Bu konu hakkinda
biraz daha detayli bilgi verirseniz cok sevinirim.

Selamlar

> Date: Tue, 30 Jun 2009 16:39:05 +0300
> From: osman.yozgatlio...@gmail.com
> To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
> Subject: [Linux-sunucu] Re: LVM ve HW Raid 1 hakkinda bir soru..
>
> Selamlar,
>
> Sistemine disk mi eklemek istiyorsun, olan diskleri daha büyükleriyle
> değiştirmek mi?
>
> Eğer birincisi ise, iki aynı kapasiteli disk alır ve kendi arasında
> raid1 yaparsın, sonra da olan lvm'ne eklersin.
>
> Eğer ikincisi ve yine sistemine geçici olarak bile olsa disk
> ekleyebiliyorsan, iki aynı kapasiteli disk alır, raid1 yapar ve
> [...]

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!