Hasan Sertçelik @ 07-07-2009 13:08:
> networking konfigde son tanimli ipden çıkış yapıldığını farkedip son
> tanımlamaya  istedigim ipyi alınca şimdilik sorunum çözüldü.
> Meraktan soruyorum :Belli bir siteden-programdan çıkışta  farklı bir ip
> girmek mümkünmü  routing tablosunda ayarlamayla?

eğer birden fazla sunucu çalıştırıyorsanız ve sunucunuzun ayarları
destekliyorsa sunucunuzu tek bir IP adresini kullanacak şekilde conf
edebilirsiniz.

mesela apache2.conf'ta Listen diye bir yönerge var, eğer;
Listen 192.168.1.5:80
şeklinde conf ederseniz 1.5 IP'sini kullanarak iletişim kuracaktır.

--
Omer Barlas
o...@barlas.com.tr