Selamlar,
İş yerinde ayarları yaptım. Ancak evden bağlanmaya çalıştığımda warning verdikten sonra bağlanıyor ve IP bile alıyor. Ancak nedense şirket içinde bir yere ulaşamıyorum... Örnek bir client vpn conf dosyanız var ise gönderebilir misiniz? Bir de PfSense üzerinde farklı bir ayar var mı?

Halledemediğim için PPTP deniyorum ama nette araştırmalarımda onu pek önermeyen mesajlar gördüm...

Bir döküman var mı pfsense ayarlarını anlatan... Aşağıdakileri buldum ama nedense halledemedim :(

http://www.docstoc.com/docs/6024376/pfSense-VPN-Router-and-GreenBow-IPSec-VPN-Client-Software-Configuration
http://www.scribd.com/doc/8142908/pfSense-OpenVPN-Tutorial
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1776886&tstart=-1

Sanırım VPN client conf dosyasında problemim var. Shared-key kullanmı deniyorum... Zira gördüşüm örneklerde sadece bu tip anlatılmış...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ahmet AKBULUT yazmış:
var problem nedir ?