Merhabalar,
Internet filtrelemede PfSense kullanıyorum. Ancak Türkçe porno
sitelerinde sıkıntı yaşıyorum zira bunlar Shallalist.de 'de görünmüyor...

Shallalist ile temasa geçtim ve göndereceğim porno siteleri listelerine
ekleyebileceklerini söylediler... Ben böyle bir liste hazırlamaya
başladım. Katkı koymak isteyen arkadaşlardan tespit edebildikleri porno
siteler listesini  alırsam benimkine ekleyerek shallalist listesine
ekleteceğim...

Destek olmak isteyen arkadaşları bekliyorum...

Not: Bu arada tib'in bir listesi varmış ama kimseye vermiyorlarmış...
Elinde bu listeden olan var mı?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)