Merhabalar...

mail belki çok basit gelecek olabilir ama iki gündür yoğun işler arasında
bir LVS (linux virtual server) yapılandırması çıktı.neyse sorumu ve sorunuma
geçeyim.

çok basit bir yapı planladım.Redhat üzerinde kurulu bir LVS ve arkasında iki
adet windows 2008 server olacak şekilde...benim istediğim isteklerim redhat
lvs ye gelmesi ve dağıtımları  direct routing olarak terminal server lara
yapması. acaba bu sistemi kurarken terminal server kısmında yapmam gereken
işlemler var mı? (NAT,load balance,vs...) eğer varsa ne gibi işlemleri
yapmam gerekiyor. ya da LVS tarafında yapmam gereken ne gibi işlemler var.?
dün itibariyle redhat üzerine pirhana kurup bu sistemi kurmaya çalıştım ama
her seferinde başarısız oldum...oruçla birlikte kafam iyice allak bullak
oldu.

acaba basit bir şekilde bir sıralama ile yardımcı olursanız sevinirim...



-- 
Ömer ALBAYRAK
http://www.sistemguvenligi.net/
http://sistemguvenligi.blogspot.com/
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap