Merhabalar... mail belki çok basit gelecek olabilir ama iki gündür yoğun işler arasında bir LVS (linux virtual server) yapılandırması çıktı.neyse sorumu ve sorunuma geçeyim.
çok basit bir yapı planladım.Redhat üzerinde kurulu bir LVS ve arkasında iki adet windows 2008 server olacak şekilde...benim istediğim isteklerim redhat lvs ye gelmesi ve dağıtımları direct routing olarak terminal server lara yapması. acaba bu sistemi kurarken terminal server kısmında yapmam gereken işlemler var mı? (NAT,load balance,vs...) eğer varsa ne gibi işlemleri yapmam gerekiyor. ya da LVS tarafında yapmam gereken ne gibi işlemler var.? dün itibariyle redhat üzerine pirhana kurup bu sistemi kurmaya çalıştım ama her seferinde başarısız oldum...oruçla birlikte kafam iyice allak bullak oldu. acaba basit bir şekilde bir sıralama ile yardımcı olursanız sevinirim... -- Ömer ALBAYRAK http://www.sistemguvenligi.net/ http://sistemguvenligi.blogspot.com/
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
