ftp root passwordlari deiştirmen gerekiyor

sonra updatedb

yapip

ornek bir iframe kodunu asagidaki koda benzer bir yardımcı araçla replace
edebilirsin

sağlıklı çalışmayabilir test etmedim  fakat php dosyalarini tarayip
"eskikelime" yazan kisimlari "yenikelime"

seklinde deiştirebilir. ayni şeyi *.htm ve *.html icinde yapabilirsin

sonra bi diğer ihtimal

panelin kullandiği skel dosyalarinin icerisindede var oldugu

yani pleskin default olarak domaini actiğinda olusturdugu html dosyalarindada
problem olabilir onlarida düzeltmen gerekiyor

plesk kullanmadiğim icin bilmiyorum apache nin root klasorunun altinda default
klasorunde idi yanlis hatirlamiyorsam

/usr/bin/perl -p -i -e "s/eskikelime/yenikelime/g" `locate *.php`

http://www.searchreplacetext.com/ buda windows versionu