http://www.linuxvirtualserver.org/whatis.html
2009/9/14 Halid Said <[email protected]>: > Merhabalar, > > OSSIM kullandığımız bir konumda 4-5 adet aynı yapıda sunucu mevcut. Bu > sunucuları High Availability yöntemiyle Cluster yapmak istiyoruz. Sistem > çalışan sunucunun down olması durumunda diğer sunucuları aktif edecek. Bu > anlamda http://linux-ha.org adresinde Heartbeat adında bir yazılıma > rastladım. > > İlgili yazılım konusunda veyahut bu şekilde bir düzen kurabilmek için ne > gerekiyor? Nasıl bir yapı kurmam daha sağlıklı gözüküyor? > > iyi çalışmalar, teşekkürler. > > -- > halid said altuner | halid.org > web projector & analyst > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
