Merhaba;

VMware kurulu bir Ubuntu sunucum var , VMware'de 4 tane sanal makina var. Bu
sanal makinalarda web tabanlı yazımlar çalışıyor.

Gerçek makina ve sanal makinalara gerçek ipler vererek çalıştırıyorum. Bunun
yerine sadece gerçek makinaya  ip verip, sanal makinaları da lan ip vererek
internete çıkarmak istiyorum. Sanal makinalarda ki web tabanlı yazılımlara
yine bir domain üzerinden erişmeliyim. Bu işlemi nasıl yapabilirim? Yada
yapılacak bu işlemlere ne ad veriliyor?

İyi çalışmalar.