Arkadaşlar, Listelerde bir hayli tartışılmış ama bir sonuç çıkartamadım. Debian üzerinde postfix+hylafax ikisini kurdum. Faks göndermede bir problem yok. Hatta gönderim sonuçlarını e-posta olarak takip edebiliyorum. Fakat her giden faksın bir kopyasını bir veya birden fazla e-postaya göndermeyi başaramadım. Bir yol var.Winprint HylaFAX ayarlarında Notification ayarlarında birden fazla e-posta tanımlanabilir ama kullanıcı bu alana müdehale edebilir. Bu konuda yol gösterebilecek bir arkadaş var mı.
Sistem yapımız; MS 2003 Server 64 Bit (Etki alanı+İç posta içinExchange) + Dış posta dışarıdan host ediliyor. Debian 5.0 HylaFax + Postfix İstemciler Xp Pro+ Winprint HylaFAX _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
