Merhaba arkadaşlar,

Apache2'nin iki adet modülü var, mod_proxy ve mod_jk. Şimdiye kadar hep 
mod_proxy ile Apache'den Tomcat'e http yönlendirmesi yaptım. Bu şekilde 
Tomcat'i dışarıdan yalıtıyorum.

mod_proxy kaynaklı bazı hatalar aldığımdan AJP protokolü ile bazı testler 
yapmak istiyorum. Ancak hem mod_proxy hem de mod_jk AJP destekliyor. Nette 
ikisinin de önerildiğini gördüm. Bu ikisi arasında temel fark nedir? Benim ilk 
fark ettiğim, mod_proxy'nin yapılandırmasının daha kolay olduğu idi. :)

Bu arada Debian 5 kullanıyorum ve yük dengeleme vb ihtiyaçlarım yok. Tek 
makine üzerinde çalışıyorum. Ancak sadece /xxx değil de / şeklinde sitenin kök 
dizinini yönlendirme ihtiyacım da olacak. Şimdilik dizinleri yönlendiriyorum...


-- 
Alper Oğuz
[email protected]
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap