Merhaba arkadaşlar, Apache2'nin iki adet modülü var, mod_proxy ve mod_jk. Şimdiye kadar hep mod_proxy ile Apache'den Tomcat'e http yönlendirmesi yaptım. Bu şekilde Tomcat'i dışarıdan yalıtıyorum.
mod_proxy kaynaklı bazı hatalar aldığımdan AJP protokolü ile bazı testler yapmak istiyorum. Ancak hem mod_proxy hem de mod_jk AJP destekliyor. Nette ikisinin de önerildiğini gördüm. Bu ikisi arasında temel fark nedir? Benim ilk fark ettiğim, mod_proxy'nin yapılandırmasının daha kolay olduğu idi. :) Bu arada Debian 5 kullanıyorum ve yük dengeleme vb ihtiyaçlarım yok. Tek makine üzerinde çalışıyorum. Ancak sadece /xxx değil de / şeklinde sitenin kök dizinini yönlendirme ihtiyacım da olacak. Şimdilik dizinleri yönlendiriyorum... -- Alper Oğuz [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
