28 Ocak 2010 01:20 tarihinde "H.İbrahim YILMAZ" <
[email protected]> yazdı:

> Merhaba,
>

Merhaba,


> Monowall ile hiç bir deneyimim olmadı ilk defa kuruyorum. IPCop ile
> böyle bir şeyi başaramadığım için ve tc olayı beni aşan bir şey olduğu
> için bu yola başvurdum. DAha önce Monowall ile IP tabanlı bantgenişliği
> limitlemesi yapan kimse var mı yada yapabilmem için bana bir döküman
> önerir misiniz?
> Saygılar.
>

Daha önceki e-postalarınızdan da anladığım kadarı ile bandwidth limitleme
konusu epey kafanızı ağrıtmış. Monowall kullanmadım bilmiyorum ama size
CBQ.init'i önerebilirim. tc ile boğuşmadan bu script yardımı ile trafiğinizi
yönetebilirsiniz.  Güncel herhangi bir dağıtımda rahatlık kullanabilirsiniz.

Buradan indirebilirsiniz:
http://sourceforge.net/projects/cbqinit/

Konu hakkında teknik bilgi:
http://www.global13.os.web.tr/

Kullanımı ile ilgili notlarım:
http://aytekinux.blogspot.com/2007/11/internet-trafiini-bandwidth-snrlamak.html

Daha fazlası için indirdiğiniz dosyayı metin editörü ile açın. Kullanımı
konusunda çok detaylı anlatım var.

-- 
Saygılar,
Aytekin Aygün
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap