RADIUSLDAPv3.schema' yı kullandım. bahsetmiş olduğunuz string property 'nin ne olduğuna nasıl bakarım acaba?
On Sun, 31 Jan 2010 23:43:07 +0200, Halil Ağın wrote > kullandığınız şema ile değişebilir. string property si hangi ldap türünde > saklanmış ona bakmanız gerekebilir. > ya da base64 encoding ile saklamanız gerekebilir. ben türkçe için herhangi > bir ayar yapmadım şimdiye kadar, base64 encoding ile sakladım. search veya > sort işlemleri çalışıyor. > > -halil. > > 2010/1/30 Celal.Dikici <[email protected]> > Merhabalar, > Linux üzerinde openldap-2.4.16 kurulu. Bu sisteme ldapadd ile , php ile > yazdığım kayıt ekleme programı ya da JXplorer Türkçe kayıt eklemeye > çalıştığımda "invalid per syntax" hatası veriyor. Acaba openldap Türkçe > karakterleri destelemiyor mu yoksa enable etmem gereken bir özelliği mi var? > iyi günler. > -- > Mail sent using openwebmail from mail1.gantep.edu.tr > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- Mail sent using openwebmail from mail1.gantep.edu.tr
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
