Merhaba,

Evet kendisi hallediyormuş, maili attıktan sonra gördüm:)

Ancak mysar'ı ancak manuel olarak komutu girerek çalıştırıyorum. crontab'a
yazmış olmasına rağmen çalıştırmıyor: cat /etc/cron.d/mysar

# mysar not only runs every minute but it also expects to be run every
minute.
# If you wish to change this, you need to adjust not only the cron entries
below but also the $maxRunTime inside bin/mysar-importer.php
* * * * *       root    /var/www/mysar/bin/mysar-resolver.php >
/var/www/mysar/log/mysar-resolver.log 2>&1
0 0 * * *       root    /var/www/mysar/bin/mysar-maintenance.php >
/var/www/mysar/log/mysar-maintenance.log 2>&1
# IMPORTER
## PHP - Slow but tested. The defult choice, for now.
* * * * *       root    /var/www/mysar/bin/mysar-importer.php >
/var/www/mysar/log/mysar-importer.log 2>&1
## Binary. Fast but untested. Needs compile. Check README.
#* * * * *      root    /usr/local/bin/mysar >
/usr/local/mysar/log/mysar-importer.log 2>&1

Buraya göre her dakika /var/www/mysar/log/mysar-importer.php komutunu
çalıştırması gerekmez mi?
Ben ancak manuel olarak komutu girersem realtime olarak sayfayı getiriyor.
Aksi halde /ip-no/mysar ile web browser'dan eriştiğimde önceki bilgileri
getiriyor.