Arkadaşlar Merhaba, Sunucuya büyük disk ünitelerini bağlama konusunda yaptığım araştırmalarda çok fazla seçeneğe ulaşamıyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Kullandığımız sunucuya 4x2TB büyüklüğünde bir depolama ünitesi bağlamak istiyorum. Danıştığım tüm arkadaşlarım NAS sunucuları tavsiye ediyor fakat NAS sunucular sadece network üzerinden bilgisayara bağlanabiliyor. Üzerlerindeki USB ve e-Sata portları çevre birimi olarak çalışan aygıtları bağlamak için. Araştırmalarımda bulduğum tek teknoloji SAS (serial attached SCSI). SAS destekli depolama üniteleri sunucuya ek bir arabirim kartı veya anakart destekliyorsa doğrudan ÇEVRE BİRİM gibi bağlanabiliyor. Sunucumuza çevre birim gibi çalışacak depolama ünitesini nasıl bağlayabiliriz? SAS dışında çevre birim gibi çalışan bir bağlantı var mı? -- Hamdi
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
