Arkadaşlar Merhaba,

Sunucuya büyük disk ünitelerini bağlama konusunda yaptığım araştırmalarda
çok fazla seçeneğe ulaşamıyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.

Kullandığımız sunucuya 4x2TB büyüklüğünde bir depolama ünitesi bağlamak
istiyorum.

Danıştığım tüm arkadaşlarım NAS sunucuları tavsiye ediyor fakat NAS
sunucular sadece network üzerinden bilgisayara bağlanabiliyor. Üzerlerindeki
USB ve e-Sata portları çevre birimi olarak çalışan aygıtları bağlamak için.

Araştırmalarımda bulduğum tek teknoloji SAS (serial attached SCSI). SAS
destekli depolama üniteleri sunucuya ek bir arabirim kartı veya anakart
destekliyorsa doğrudan ÇEVRE BİRİM gibi bağlanabiliyor.

Sunucumuza çevre birim gibi çalışacak depolama ünitesini nasıl
bağlayabiliriz? SAS dışında çevre birim gibi çalışan bir bağlantı var mı?


-- 
Hamdi
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap