Selamlar
Debian 5.0 üzerine
http://www.howtoforge.com/perfect-server-debian-lenny-ispconfig3-p5
adresindeki öğreticiyi kullanarak mail server kurulumu yaptım.ispconfig
üzerinden mail  kullanıcısını tanımladım.fakat mail göndermekte sorum
yaşıyorum.Öğretici üzerine 587 portunu aktif hale getirmeme ragmen sonuç
deyişmedi.sistemde telnet 587 cevap veriyor.Makale üzerinde mail
gönderirken şunu yapmalısınız tarzında bir bölüm göremedim.Belki
konfigrasyon dosyalarını inceleyen bir arkadaş çözüm bulabilir.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.