shorewall kullanıyorum. dmz'de sunucular var. shorewall'un policy
dosyasına bu sunucuların internete çıkabileceklerine dair gerekli
kuralları yazdım. birden fazla internet bağlantısını yük dengeli bir
şekilde kullanıyorum. dmz'in shorewall çalışan yönlendirici makinaya
bağlantığı ethernet arayüzü bu internet bağlantılarından sadece
birisinden çıkabilir anlamına gelen ayarlamayı yaptım providers
dosyasında. dmz'deki sunucudan internete bağlanmaya kalktığımda zaman
zaman bağlanıyor zaman zaman da bağlanamıyor, bu konuda fikri olan var
mı acaba?