2 Ayrı Şubesi olan ve Merkez ile iki şube bağlantısı Zyxel HW662 Modem ile
sağlanan bir işletmede ;

Merkez ile diğer iki birim arasında VPn tünelleri oluşturduk başarı ile de
çalışıoy. Ancak Merkez VPN olan Birime Evden VPN yapmak için her turlu programı
denedim ancak başarılı olamadım.

Bunun için Merkeze ikinci Bir tunel de actım . Mevcut tunel uzerinden de
denedim. Acaba benim kaçırdığım bir nokta mı var. Yardımcı olur musunuz?

Teşekkürler.

Denediğim Programlar (FortiClientVPN-thegreenbowVPN)