Mesut GÜLER yazmış:
> 23.06.2010 13:11, Timuçin Kızılay yazmış:

> Merhaba,
> Evet dogru ipucunu yakalamissiniz. RSYNC ozellikle yansi olusturma
> durumlarinda tercih ediliyor.
> normal dosya paylasimlarindan fakli olarak yedegini aldiginiz
> dosyalardan sadece farkli olanlari cekiyor.
> Yani yedeklemeyi tek bir tar paketi degil de oldugu gibi alirsaniz
> performans artacaktir. Ornegin /etc/ dizininin yedegini oldugu gibi
> baska bir yere rsync ile alidiginizda ilk calistirmada haliyle hepsini
> cekecektir, ama sonraki calistirmalarda sadece degisen/olusturulan
> [...]

sunucuya ftp ya da http kurma imkanım yok. Sunucuda vmware-server
dışında hiç bir servis kurulu değil, tek yaptığı sanal sunucuları
çalıştırmak ve periyodik olarak sanal sunucu imaj dosyalarını başka bir
klasöre kopyalayıp yedek klasöründe bzip ile sıkıştırıp indirmeye hazır
hale getirmek. Dosyaların bzip ile sıkıştırılması bile 3 saat kadar
sürüyor.