Merhabalar,

hylafax sunucu kullanmaktayım faks client olarakta whfc kullanıyorum. Şöyle bir
sıkıntı yaşamaktayım windows 7 makinelerde postscript yazıcılarda sorun
yaşadağım için faks gönderemiyorum windows xp makinelerde apple laserjet 16/640
ps tanıtığım için sorun yok windows 7 üzerinde apple 16/640 ps sürücülerini
bulamadım acaba arkadaşlar windows 7 kullanıpta postscript yazıcı olayını çözen
arkadaşlar nasıl yapıtıklarını yazabilirlermi.