Omer Barlas yazmış:
> Timuçin Kızılay @ 13-08-2010 15:21:

> harika olduğunu biliyorum bilmez olur muyum :D ama emin olun çalışan CRM
> sistemini komple postgresql'e dönüştürmem cidden uzun sürer.

Konuyla alakasız, hatta biraz abes kaçacak yazdığım, ciddiye almayın,
amacım benim kullandığım framework ötekileri döver söylemi üzerinden
latife yapmak, alınacaksanız devamını okumayın. :)

Benim şu an üzerinde çalıştığım henüz yarım olan projede kendi makinamda
sqlite ile çalışıyor, asıl çalışacağı sunucuda postgresql olacak, tek
bir satırda değişiklik yapmam yetiyor. :)

Ama bu projenin çalışan hali asp ve ms-sql ile yazılmıştı, hala
çalışıyor, ona ilave birşeyler yapmak zorunda kalınca bu yaştan sonra
asp kodlarıyla uğraşmak sıkıcı geldiği için herşeyi linux ortamında
baştan yazayım dedim, bu yüzden çalışan bir CRM sisteminin veritabanını
komple değiştirmenin zaman alacağını tahmin edebiliyorum.