Merhabalar,

Eğer relay ayarlarınızın doğru olduğunu düşünüyorsanız ve open relay yoksa
ve buna rağmen sall...@alanadı.com <sall...@alanad%c4%b1.com> email
adresinden email gönderimi oluyorsa, büyük ihtimal problem sunucunuzda doğru
yapılandırılmamış bir php mail scripti var demektir.

Ferhat Ozkasgarli
GSM: +90 555 679 10 15