02.11.2010 13:08, M.Dumlupinar yazmış:
> Olabilir ama o zaman da şöyle bir durum olur; birden fazla dosya adını
> tek bir id alanında nasıl yerlerştireceğiz (yerleşse bile parse etme
> meselesi var) oysa, id gibi bir değer elde edebilirsem, get/post
> işlemlerinde bunu kullanarak bir (veya fazla) dosya için alış-verişim
> rahat olacak.
Mesela,
Tam olarak anlayamadım. Birden fazla dosya da mı olacak? O zaman işler
karıştı. Bu durumda aklıma gelen bir hareket dosyası oluşturmanız. Yani
bir kayıt numarası veritabanı ve bu kayıt numarasını indeks alan dosya
isimleri varitabanı. Her yeni kayıtta yeni bir numara alacaksınız ve her
yeni numarayı kod olarak kabul eden dosya isimleri tablosu olacak. Bu
durumda bir numara ile ister bir ister bin dosya isimlerine
ulaşabilirsiniz. Daha sonra http'den çekebilirsiniz...

Tabi yanlış anlamadıysam?! :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)