Selam, 2011/3/3 ilker AYDIN <[email protected]>: > kurulum yada kullanımda bir sorun olmadı. > hem ubuntu makineye kurdum denedim hemde virtualbox makineye imaj indirip > kurdum denedim. > kurulum kullanım vs hersey tamam. > > Burada ufak bir olay yaşadım; > iexplorer, chorome, firefox (hem ubuntu üzerinde, hem windowsXP hemde > windows7 üzerinden) > misal http://demo.bigbluebutton.org/ sitesine demo için login olunca > sanırım default sistem dili TR olduğundan
Sistem dili değil de, tarayıcınızın dilini İngilizce yaparak denediniz mi? -- Selçuk _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
