Seyfettin Gokalp yazmış:
> Arkadşlar Merhaba,
>
> Elimde 1 adet HP ProLiant ML350 G4p server var,
>
> Serverin storage kapasitesini arttirip (sata disk ekleyip)
>
>  12 client olan kucuk bir lokasyonda,  samba ortamındaki kullanıcı 
> verilerini yedeklemek için kullanmayı dusunuyorum.
>
> Open source olarak siz olsanız ne kullanırdınız, fikirlerinizi 
> alabilirmiyim.
>
> Bu arada samba opensuse uzerinde.
>
>
> saygılar
> seyfettin
>
Merhaba,
Ne yapmak istediğinizi tam anlamadım. 12 sitemcide üzerindeki verileri 
yedeklemek istiyorsanız backuppc'yi inceleyebilirsiniz.
http://backuppc.sourceforge.net/

Yok eğer bu istemcilerin verileri zaten başka bir sunucu üzerinde ise 
sambaya bulaşmadan doğrudan rsync ile verilerinizi yedeklemeniz daha 
mantıklı olur. dosya sunucunuz windows ise cwrsync kullanabilirsiniz
http://sourceforge.net/projects/sereds/files/cwRsync/

saygılar
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap