Bazı GSM operatorleri bilmem ne kadar yuklersen 5000 SMS veriyorum diyor, bu SMS leri kulllana bilecek uygulama varmı ? bildiğiniz. ?
2011/3/14 Türker Sezer <[email protected]> > 2011/3/14 Ayberk Bigac <[email protected]>: > > Merhaba Arkadaşlar; > > > > SMS gateway kurmak istiyorum. Müşterilerimize toplu sms göndermek için > > kullanacağım. Amacım siparişlerinin teslimata hazır olduğunu bildirmek. > > Önerebileceğiniz yöntem var mıdır? > > SMS gönderim hizmeti veren firmalar oldukça kullanışlı API'ler > sağlıyorlar. Her dilde birkaç satır komut ile gönderim > yapabiliyorsunuz. Kendiniz donanımsal bir altyapı oluşturmak yerine bu > firmalardan hizmet almayı tercih edebilirsiniz. > > -- > Türker Sezer > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
