Bu tam da aradığım bilgiydi.

Minimal bir ubuntu server kurdum. openvpn paketini kurup
/etc/openvpn/client.conf dosyasını ayarladım ve aynı klasöre openvpn
hesabımın key dosyalarını da kopyaladım.

sudo /etc/init.d/openvpn start komutunu verince aşağıdaki gibi çıkıyor:

--------
tim@ubuntu-vpn-router:~$ sudo /etc/init.d/openvpn start
  * Starting virtual private network daemon(s)...

                              *   Autostarting VPN 'client'

                                                         Enter Private
Key Password:
----

Buradan vpn client şifremi girince vpn bağlanıyor.
iptables scriptleri ile de LAN trafiğini tun0 interface üzerinden NAT
yap deyince de iç networkteki bilgisayar VPN üzerinden çıkış yapabiliyor.

Şimdi tek sorunum kaldı, vpn bağlantısı makina açıldığında otomatik
olsun istiyorum, vpn bağlantısı kurarken şifre soruyor, bu şifreyi
cleint.conf içinde bir yerden yazmak ne şekild eolur ki girişte sormasın
otomatik bağlansın?

05-05-2011 22:50, A.Gurcan Ozturk yazmış: