Biraz spam gibi oldu ama cok ilginc. İSMAİL ekleyince eklendi.

ad                             soyad          datecreated
İSMAİL  Testoglu  2011-05-18 22:06:55.477685

ama özgür eklemiyor hata veriyor.  Bu arada tekrar veriyi cekince dogru geliyor.

# php register.php   | grep SMA

ad: İSMAİL

php sayfasinda duzgun gorunuyor bu.

--