yo ben bu şekilde oldugunu inkar etmiyorum.
kendim deneme yapmak için bir server kurdum ve ögrenmeye çalışıyorum.
boğulacaksam engin denizde boğulmayı tercih ederim.
cok elzem bir durum olsa zaten arkadasa git pro al derdim. ben sadece
sıkıntıları yazıp sizlerden bilgi almaya çalışıyorum ki
ben buranın buna cok uygun olduğunu ve herkesin yardımlarını esirgemediğini
gordum
yine de size de vakit ayırıp tavsiyelerde bulunduğunuz için teşekkür ederim.
bu şekilde devam etmeyi tercih ediyorum.
bende pek memnun değilim ispconfigden ama idare etcez artık.