Merhaba,

Linux hakkında bilgim yok denilecek kadar az.

Debian 6.0 kurdum sanal sunucuya. Bundan sonraki işlemler hakkında
internette araştırmalar yaptım fakat bir çok kurulum anlatımı var ve
birçoğuda eski yazılmış makaleler.

Sizden ricam bildiğiniz ve mümkünse Türkçe olarak Apache, Mysql, Phpmyadmin,
Php ve Ftp sunucularını kurabileceğim ve üzerine birden fazla web sitesi
yayınlamamı anlata bir makale arıyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok
sevinirim.

İyi çalışmalar dilerim.