From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Seyfettin Gokalp
Sent: Tuesday, October 11, 2011 3:46 PM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: Server gibi kurumsal şeyleri nerede satabiliriz ?

Arkadaşlar,

 cevap veren herkese çok teşekkür ederim,

Kişisel mailime yazan arkadaşara da çok teşekkür ediyorum cihazın tam
detaylarını ve talep ettiğim fiyatı kendilerine bir saat içinde göndermiş
olacağım

Bu arada acaba oturup sadece bu tip server veya network ürünleri gibi kurumsal
ürünlerin ikinci el satişinin yapılacağı sahibinden.com gibi bir site açsammı
diye düşünmedim değil :-)

Saygılar

seyfettin