Herkese selamlar.
3g modemdeki 4gb kotalı neti A.P. ile paylaşmak istiyorum, bunu yaparken
amaç kullanıcıların_1 ayda 4gb kotayı doldurmalarını engellemek_.
kenardaki fazla (eski p4) kasama 2 eth ile bir sistem kurarak bunu
yapabileceğimi düşündüm.
1- proxy üzerinden neti ip yada domain vss kısıtlama olmadan dağıtmak,
2- belli bir boyut üzerindeki resimlerin netten indirilmeden yerine
localden resim koymak (misal 200kb büyük png,bmp,jpg,gif vs..)
3- belli bir boyut üzerindeki mediaların netten indirilmeden yerine
localden media göstermek (misal 300kb büyük flv,avi,mpg,mkv vs..)
4- belli bir boyut üzerindeki doya downloadları netten indirilmeden
yerine localden hazır dosyaları göndermek (misal 300kb büyük
zip,rar,7z,jar,com,exe,xls,doc,xlsx,docx vs..)
Bu sisteme bağlı tüm kullanıcılar sanki rss kullanıcısı gibi sadece text
metinlere ulaşınlar.
belirli boyut üzerinde sistemdeki hazır resimler,medialar,pdfler vss
bunları sistemden (localden) indirsin yada explorerda bunlar görünsün.
Bu şekilde 3-5 pcye neti dağıtarak haber, mail vb okuma kota harcamadan
soff yapma gibi bir düşüncem var.
Bu konu hakkında düşüncelerinizi, karşılabileceğim artıları, eksileri
görüşlerinizi bildirebilirseniz sevinirim.
Saygılarımla.
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından
okuyabilirsiniz;
Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu