Sorun ftp client programından kaynaklanıyormuş. Sistemde iki tane ftp client programı var:
/usr/bin/ftp & /usr/kerberos/bin/ftp echo $PATH -- > /usr/kerberos/bin/ daha önde olduğu için terminalden çalıştırılan ftp kerberos'un altındaki ftp oluyor. 27 Ekim 2011 11:01 tarihinde yaşar tunçez <[email protected]> yazdı: > Merhaba, > > RHEL 4 , vsftpd yüklü sistemden ftp ile solaris 10 makineye bağlantı > yapmaya çalışırken aşağıdaki mesajları alıyorum, ama bağlantı sağlanıyor. > > 220 xxxxxx FTP server ready. > 334 Using AUTH type GSSAPI; ADAT must follow > GSSAPI accepted as authentication type > GSSAPI error major: An invalid name was supplied > GSSAPI error minor: Unknown code krb5 243 > GSSAPI error: parsing name > > Sunucudan kendisine ftp bağlantısı yapılırken de aşağıdaki mesaj çıkıyor: > > KERBEROS_V4 rejected as an authentication type > > Sunucuda xinetd servisi stop durumda ve kerberos ile ilgili herhangi bir > servis çalışmıyor. Bu mesajların çıkmamasını nasıl sağlarım? > > vsftpd stand alone olarak kurulu, xinetd 'nin altından çalışmıyor. > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
