Sorun ftp client programından kaynaklanıyormuş. Sistemde iki tane ftp client
programı var:

/usr/bin/ftp & /usr/kerberos/bin/ftp

echo $PATH -- > /usr/kerberos/bin/ daha önde olduğu için terminalden
çalıştırılan ftp kerberos'un altındaki ftp oluyor.

27 Ekim 2011 11:01 tarihinde yaşar tunçez <[email protected]> yazdı:

> Merhaba,
>
> RHEL 4 , vsftpd yüklü sistemden ftp ile solaris 10 makineye bağlantı
> yapmaya çalışırken aşağıdaki mesajları alıyorum, ama bağlantı sağlanıyor.
>
> 220 xxxxxx FTP server ready.
> 334 Using AUTH type GSSAPI; ADAT must follow
> GSSAPI accepted as authentication type
> GSSAPI error major: An invalid name was supplied
> GSSAPI error minor: Unknown code krb5 243
> GSSAPI error: parsing name
>
> Sunucudan kendisine ftp bağlantısı yapılırken de aşağıdaki mesaj çıkıyor:
>
> KERBEROS_V4 rejected as an authentication type
>
> Sunucuda xinetd servisi stop durumda ve kerberos ile ilgili herhangi bir
> servis çalışmıyor. Bu mesajların çıkmamasını nasıl sağlarım?
>
> vsftpd stand alone olarak kurulu, xinetd 'nin altından çalışmıyor.
>
>
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap