Merhabalar, Centos 5.4 yüklü, Qmail-toaster makinamız elektrik sorunundan dolayı (sanırım?) açılmıyor...
Centos 5.4 DVD ile kurtarma "rescue" modunda açtıyorum. Açılışta kurulu centos'u göremiyor ve mnt/sysimage dizinine bağlayamıyor. fdisk -l dediğimde /dev/sda2 de Linux LVM görünüyor. fsck /dev/sda2 dediğimde "bad magic number in super-block" hatası alıyorum. Ancak LVM olduğu için daha farklı bir yöntem izlenecek gibi. Daha günceldir diyerek Pardus 2011.2 çalışan DVD ile açtım. Bu defa fsck yapmaya çalışırken LVM olduğunu anladı ve "fsck.LVM2_member:not found" diyor ve Error 2 while executing fsck.LVM2_member for /dev/sda2 diyor... Diski bağlayamıyorum da?! Kurtarma ümidimiz var mı?.... -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
