21-11-2011 09:38 tarihinde, Özgür Kılıçaslan yazdı: > LDAP sunucusu dış IPlere kapalı olmasın? > > Saygılarımla... Selamlar, Şimdi farkettim. Aynen öyleymiş :) Zira şirket içinden ulaşılıyor... Nasıl açacağız? Conf içerisinde mi geçiyor?...
-- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
