Veli Bey ilgili konu biraz daha detaylı bilgiler istiyor... Sanallaştırmayı
planladığınız uygulamaların kaynak gereksinimlerine göre her ikisinide ayrı
birer sanal sunucuya kurabilirsiniz yada tek bir makinede her iki
uygulamanızıda kurabilirsiniz. Önemli olan kurmak istediğiniz uygulamaların
uyumluluğu ve kaynak gereksinimleridir.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59